Geplaatst: 04-04-2012 15:49
Deze bmw is uitgevoerd met een zonnescherm/gordijn achter de achterruit.
Het scherm is uitgeschoven en wil vervolgens niets meer, ondanks enig zoekwerk weinig kunnen vinden, de motor van dit schem krijgt geen aansturing.
Er zit een klein knopje voor de versnellingspook waarmee waarschijnlijk een relais wordt aangestuurt die vervolgens de motor aanspreekt.
Weet iemand waar ik dit relais kan vinden? of zit deze bij een soort van comfort module ingesloten?