Geplaatst: 26-02-2008 19:29
Welke storingscode is het welke aangegeven wordt inderdaad, maar laat ook even weten wat voor een pomp erop zit, is dit een Epic pomp?
Met Epic pompen zijn vaker problemen, heb je al geprobeerd een nacht de stekker van de rekeneenheid eraf te leggen?
Zolang de fout blijft terugkomen moet er toch en fout in zitten...