Geplaatst: 05-07-2016 15:59
Na het vervangen van de olie en de oliefilter en het hervullen met de juiste hoeveelheid olie wilt deze Fiesta geen oliedruk meer opbouwen.
Het olielampje blijft branden na 2x gestart te hebben en in totaal ongeveer 45 sec gedraaid te hebben. Motor dan maar snel afgezet. De boordcomputer geeft de melding "oliedruk laag, veilig stoppen".
Hoe is dit mogelijk na een gewoon onderhoud? Kan het zijn dat de motor nog langer moet draaien om druk op te bouwen?
Wat kan ik doen/ testen?
Alvast bedankt,
Thibaut