Geplaatst: 08-02-2008 16:07
Na het verwisselen van de bougies en luchtfilter gaat de auto schokkend en stotend over de weg, stationair doet ie ook niet want hij slaat namelijk gelijk af.
Bij een constante toerental loopt de auto goed behalve als er weer versneld word.
De stekker van de luchtmassameter is weer aangesloten en ook is er gekeken of er slangen lek zijn van de luchtvacuumpomp.
Wat kan het zijn?
Enige oplossingen graag mailen naar santo_santokhi@hotmail.com
Groeten,
Santo