Geplaatst: 04-02-2008 15:17
Al ik gereden heb en de motor is warm geweest wil deze soms niet meer starten. Startmotor draait goed rond, maar motor slaat niet aan. Kan dit de BDP sensor zijn en waar zit deze dan?
Wat kan dit zijn. Startonderbreker lampje gaat wel uit dus zal het niet zijn.
Koude start s' ochtends is altijd starten.