Geplaatst: 29-04-2008 0:05
Ik weet dat je bij Opel in het geval van Drive-by-wire de gasklep moet openen via een commando op de tester. Anders krijgt de motor gewoon niet genoeg lucht om de compressie te meten.
Of dit ook geldt bij deze BMW weet ik niet, maar ik kan het me wel voorstellen. Ofwel de valvetronic moet bestuurd worden ofwel de gasklep (in het geval van Drive-by-Wire). Even navragen bij een BMW-dealer lijkt mij het handigst.