Geplaatst: 13-08-2010 18:00
Hallo,
Heb hier een touareg staan waarvan ik maandag pompverstuiver moet vervangen.
Het is een 2.5 tdi, hoe kan men motor verdraaien ivm afregelen verstuiver met meetklok.
Ik zie namelijk nergens een krukasbout, het is een automaat dus kan ik deze ook niet in versnelling zetten en verduwen.
Wel zie ik onderaan motor een plaat met plastiek tap in het midden. Moet deze los ?
Weet iemand of de bouten van tuimelaarsas mogen hergebruikt worden ?