Geplaatst: 16-08-2010 9:21
hallo, ik heb hier een matiz die tijdens t warmdraaien na een koppakkingwissel
incl klepsteel rubbers etc een liter olie weg verbrand
toen kop er af was een laag kruipolie op de zuigers gezet dit bleef 2 a 3 uur liggen dus denk ik
geen schade aan zuiger cq schraapvereen,
compressie ok 13 bar ,
motor loopt verder als een zonnetje
joop vd ende zou m graag als rookmachinne hebben bij wijze van spreken
Foutcodes
geen