Geplaatst: 16-08-2010 21:32
S max houdt in als je het gas onderin trapt bij 3000 tpm. Het is net het gevoel of de bobine even uitvalt. Foutcode is p0234 Laaddruk te hoog.
Via tester spanning map sensor uitgelezen, deze is stationair 1,67 V en als je gas geeft komt deze niet boven de 2,33 V.
Heeft iemand deze storing vaker meegemaakt?
Uitgelezen met
mmds van Mazda en bosch kts
Foutcodes
p0234