auto slaat slecht aan,

11 reacties

Merk
Ford
Model
Mondeo
Type
Onderwerp
Motor
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof
Benzine

tjmvankleinwee

Lid sinds: 02-12-2007

Bijdragen: 66

Geplaatst: 25-12-2009 14:30

auto slaat slecht aan , loopt dan als hij aanslaat niet stationair

op toeren houdend valt vermogen langzaam terug tot motor afslaat.(duurt 45 sec.)

slaat daarna de eerste 10 min. niet meer aan.

(koppakking is lek geweest)

auto is zo uit de handel gekocht , dus ik weet niet of het voor dat de koppakking lek was ook zo was.