Geplaatst: 07-04-2012 22:47
beste collega,s
ik heb een lupo staan die als je gas geeft of stationair loopt de km teller een stukje mee omhoog gaat..
daarbij loopt de dagteller ook mee!! dus in 10 min heb je zo een paar km er bij
zodra je gaat rijden gaat het ff goed en zodra de teller gaat stuiteren gaat de auto inhouden maar geen foutcode op dat moment.
snelheidsensor is vervangen ,bobine is vervangen radio er uit gehaald nieuwe accu laad goed bij
wie heeft er een gouden tip
Gemeten
uitgelezen met delphi
Uitgelezen met
delphi
Foutcodes
geen