Geplaatst: 24-06-2008 21:58
na kortsluiting in draadboom van contact naar motorcomputer deze hersteld en nu slaat de
motor wel aan maar gelijk weer af. De brandstofklep achter op de pomp krijgt wel stroom maar ik vermoed dat er iets met stelzender in de pomp aan de hand is.Mischien iemand tips om gerichter te zoeken?