Geplaatst: 10-04-2012 10:22
Beste collega's.
Mijn vraag,
Heeft iemand ervaring met de motor uitbouw van de vectra-b 2000 z18xe?
Is dit het beste van boven of beter van onderen?
Van onderen moet natuurlijk het sub-frame eraf maar aangezien de stuurbekrachtigingleidingen
hierop gemonteerd zijn is de ook lastig( deze heb ik eens vervangen en dat is geen pret).
en bij het laten zaten zijn deze leidingen in de weg.
Mijn idee was het om de bak los te schroeven en die zo ver mogelijk na rechts en de motor na boven uit te takelen.
Of hebben jullie betere ideen?
Mvg,
Osojnik