Geplaatst: 10-04-2012 9:59
Beste collega's,
wij hebben een Peugeot Partner in de werkplaats staan met een storing waar we tot nu toe niet uitkomen. Als de auto wordt afgesloten blijft het dimlicht een paar minuten branden. Na ongeveer 5 tot 10 minuten springt het uit. Als wij dan de deur van de auto opentrekken springt het weer aan. Ook is deze NIET met de schakelaar te bedienen. De andere verlichting zoals stadslicht en achterverlichting reageert wel normaal.
Wij hebben al een nieuwe zekeringkast gemonteerd. BSI uitgewisseld en een andere COM2000 gemonteerd gehad.
Dit had echter geen effect op de storing.
Wij vernemen graag of iemand anders deze storing wel eens heeft gehad of een oplossing weet.
Vriendelijke groet,
Johan
Garage Klaver
Uitgelezen met
KTS 570 en Peugeot testkast
Foutcodes
geen