Geplaatst: 24-03-2008 20:56
16 volt is veel te hoog ik zou gewoon een andere dynamo monteren als je zeker weet dat de plus en massa kabel goed zijn.En de accu goed testen.Er ligt waarschijnlijk een diode uit en zou er niet mee rijden met zo'n hoge voltage blaas je straks je computer of iets dergelijks op.