Geplaatst: 13-10-2008 11:35
hallo,
Ik heb hier een xsara 2.0 hdi binnen gekregen die niet wil aanslaan.
De volgende storingen heb ik uitgelezen, 0230 Elab stopinrichting
0335 krukas positiesensor
0340 synchr. nokkenas t.o.v krukas
iemand suggesties ?
alvast bedankt