Geplaatst: 06-03-2008 13:13
Nee daar zit je verkeerd, deze zit aan de onderkant van het inlaatspruitstuk.
Er zit 1 dikke draad aan.
Vanuit de onderkant te zien, een rond schoteltje lijkt het wel. Volgens mij moet dit erop zitten en dit kwam redelijk vaak voor.
Is van onderuit de auto zichtbaar.