Geplaatst: 23-06-2011 12:05
Heren,
Tijdens het roetmeten voor de APK begon de waterpomp opeens enstig te lekken, het water wat eruil liep was donkerbruin. Na verwijderen dop koelsysteen (klein beetje druk) blijkt het expantievat vol te zitten met bruine smurrie. Ik vermoed de koppakking, echter de plaatselijke dealer had dit nog nooit meegemaakt (zoals altijd)
Iemand ervaringen hiermee,
Het betreft een 2.5 crd