Geplaatst: 23-06-2011 22:42
Hallo,
probleem met de cruise control , golf cabrio 2.0 bj 2002.
de cruise control valt na ongeveer 5a6 kilometer uit?
en krijg hem niet meer aan de praat..de testkast eraan gezet ,en alles in orde..
wie weet een oplossing of zijn de problemen bekent??