Geplaatst: 09-02-2010 14:53
motortje gaat vaak stuk doordat het asje vast roest in de behuizing naar buiten maak deze eerst even schoon en vet deze goed in zodat dat probleem opgelost is dan zal je motor het ook beter doen of deze is inmiddels overleden.
Succes Eric