Geplaatst: 13-07-2016 11:58
Houdt in met motor op bedrijfstemperatuur, inhouden treed sterk op rond de 2800 toeren. Maar ook voor en na dit toerengebied vermogensverlies. Met koude motor en tijdens de opwarmfase geen problemen.Vooral merkbaar op de snelweg. Geen foutcodes in het geheugen aanwezig.
Probleem lijkt niet in het motormanagement te zitten, wat dan wel?
Wie weet raad?
Gemeten
Geen foutcodes in ECM
Geen afwijkende waardes in de live data
Long en short time fuele trim goed
Brandstofdruk is goed, continue 4 bar
Aanstuurklepjes inlaat vervangen, geen verbetering
Uitgelezen met
Autel
Foutcodes
geen