Geplaatst: 12-04-2012 16:41
Hoi allemaal
Nou heb ik hier een sprinter staan die vermogen mist en niet harder gaat als 90KM/h
Na verdere inspectie hoor ik rammelend geluid uit 2e turbo waarschijnlijk turbine kant.
de compressors van allebei de turbo zijn onbeschadigd en intact( heb ik gezien met spiegel)
moet de turbo nog demonteren zodat ik zeker weet dat hij de defect is maar
is het nou verstandig om ze meteen allebei te vervangen of alleen de defecte?
en aangezien de turbine kant onbeschadigd is van allebei de turbo's zal ik dan toch de intercooler compleet met slangen moeten vervangen?
graag jullie advies