Geplaatst: 25-08-2010 14:11
Probleem: auto houd in als er vanuit stilstand word opgetrokken.
Storing is niet altijd aanwezig maar wel bij warm en koud.
als de motor op bedrijfs temperatuur is lijkt hij soms uittevallen bij optrekken.
als het motor toerental boven de 1500 omw/min komt loopt hij perfect.
de auto is voorzien van een automaat bak.
er zijn geen fout code's.
bobine en motortemperatuursensor al vervangen
heeft iemand een idee wat de oorzaak kan zijn?
alvast bedankt.
Uitgelezen met
auto diagnos