Geplaatst: 16-11-2009 21:05
Nissan X-trail trekt niet lekker soepel op. Wanneer je snel wilt optrekken begint de auto te haperen. (stotend optrekken) Het motorlampje brandt op het dashboard. Na uitlezing hebben ze de nokkenassensor vervangen. Na 2 dagen kwam het lampje weer in beeld. Nu willen ze de kleptimesensor vervangen. Kosten : € 275,-. Wie kent dit probleem ook en was het toen ook de kleptimesensor ? Ik wil hem best vervangen, maar ik wil dan wel zeker weten dat de sensor ook het probleem is. Het betreft een X-trail met een 2.0 ltr benzinemotor.