Geplaatst: 27-08-2010 15:06
Hallo
Heb een suzuki 1.3 16v DIESEL(z13dt) bj 2006
Als je optrek heeft de auto geen vermogen ,na 10 tellen komt er vermogen lijkt wel of de turbo in werking treedt.
Bij de suzuki dealer uit laten lezen ,geeft geen storing aan.
Nu heb ik me laten vertellen dat de EGR klep dicht zit iemand ervaring ermee ,aangezien de EGR klep niet binnen een uur gedemonteerd is .
alvast bedankt