Geplaatst: 12-04-2012 17:55
Motor slaat goed aan koud, geen storingen en loopt verder goed.
Na afzetten warme motor na ca.10-15 minuten niet aanslaan.
Injectoren worden niet aangestuurd + geen brandstofdruk.
Pomprelais wordt niet aangestuurd.
Relais onstekingscircuit 1+2 worden wel aangestuurd en werken.
Als men langer dan 15 minuten wacht is alles weer normaal.
Gemeten
uitgangen van betreffende relais
Uitgelezen met
Launch
Foutcodes
geen