Geplaatst: 16-04-2012 11:47
Hallo,
Ik heb het volgende probleem.
Motor start goed en loopt stationair ook goed.
Als ik gas geef dan hapert de motor tot +/- 2500 toeren en daarboven is het niet meer merkbaar.
Het lijkt op een bobine die soms niet goed werkt.
Bobine zijn vervangen maar dit geeft geen verbetering.
Verder dacht ik aan een verbrande klep maar elke cilinder heeft voldoende compressie.
Zowel op LPG als benzine is het probleem aanwezig.
Er gaat verder geen lampje branden en in de computer staan ook geen foutcodes.
In hoopvolle afwachting,
Henk.
Gemeten
Compressie