Geplaatst: 30-08-2010 17:26
hoy,
distributieriem van citroën berlingo 19d met 88400km gesprongen, hij ligt er nog geen 3jaar op en heeft nog maar pas 10000km gelopen. Hij werd bij een erkend citroën verdeler gemonteerd. Kan ik ergens terecht voor een klacht, in de garage zelf doen ze als of hun neus bloed. Heeft eimand een gedacht wa de herstelkost hier van is
grtz