Geplaatst: 30-08-2010 22:59
hallo,
ik heb een vw passat 1.9 tdi awx 130 pk. motor loopt netjes, maar trekt niet goed tot 3000 toeren,daarna voel je de turbo er goed bijkomen. in het meetwaardeblok is ook duidelijk te zien dat er geen turbodruk wordt opgebouwd. er is geen storing opgeslagen, volgende dingen al gedaan;
lmm vervangen
turbodruksensor vervangen
n 75 klep aangestuurd via acuatordiagnose, en voor de zekerheid een andere opgezet.
vacuum-slangen gecontroleerd
turbo erafgehaald, variabele gedeelte gecontroleerd, zit absoluut niet vast
iemand nog enig idee??
bedankt
Uitgelezen met
vcds/vas 5051
Foutcodes
geen