Geplaatst: 31-08-2010 9:53
De riem van de nokkenas is gebroken,de breuk is nagenoeg recht.
het is de riem van de voorste rij cilinderblok.
de riem is 8000 km geleden vervangen en nu dus gebroken, er zit een automatische stelmechanick hierop, dus mijn inziens had de riem de juiste spanning.
weet iemand een mogelijke oorzaak??
groetjes