Geplaatst: 25-01-2010 16:52
Volgens klant reageert de auto af en toe tijdens rijden niet meer op het gaspedaal. Dit zal het noodloop-programma betekenen, echter heb ik geen fouten die duiden op raildruk of ladedruk bewaking. De volgende fouten zijn opgeslagen in het geheugen:
(uitgelezen met Bosch KTS)
4423 injector cil. 2 foutief
4433 injector cil. 3 foutief
4443 injector cil. 4 foutief
44A2 injectoren bank 1 sluiting naar plus.
Iemand ervaring met kapotte kabelboom of ECU??? Sinds de auto bij ons is loopt ie prima, zoals meestal het geval is.