Geplaatst: 04-07-2011 21:09
Wie heeft dit al eens eerder meegemaakt bij een 1.9 TDI van VW.
Bij het optrekken kwam er een klap en kwam de drijfstang door het motorblok naar buiten.
Geen brandend olielampje, olie voldoende.
Geen bijgeluiden vooraf.
Waarschijnlijk bouten losgelopen?
Bij de duitse dealer hadden ze dit al wel eerder meegemaakt, soms kwamen er meerdere drijfstangen te gelijk naar buiten.
VW dealer in nederland had dit niet eerder meegemaakt.
Auto is 2 jaar en 7 maand, met 135000 km
Geven ze 50 % coulance op de onderdelen van 7814 euro, en arbeidsloon moet gewoon betaald worden!
Wij zullen maar een gebruikte motor met 60000 km monteren, zodat de klant er in verhouding goedkoper mee uit is.
Maar dit moet toch niet kunnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Uitgelezen met
niet nodig