Geplaatst: 17-04-2012 16:20
goede middag wij hebben hier een Toyota Avensis met een regelmatig terug kerende storing
p2008 inlaatbuis omschakelsysteem
Vaccuum slangen zijn heel ,aanstuurklep werkt
De verdenking zit in de klep die in het inlaat spruitstuk zit,aangezien deze 655 euro kost,en hiervoor het inlaatspruitstuk gedemonteerd moet worden
Aangezien dit een behoorlijke klus is een de onderdelen behoorlijk duur zijn
misschien zijn er techneuten die dit met een simpele oplossing hebben opgelost
graag jullie reactie
Groeten uit het mooie Ilpendam
Eric
Uitgelezen met
KTS 570
Foutcodes
P 2008