Geplaatst: 03-09-2010 22:49
Collega's
Heeft een van jullie ervaring met het vervangen van de waterpomp en distributie van deze auto ?
Graag jullie ervaringen, tips en valkuilen.
Gaat het ook zonder speciaal gereedschap en hoeveel werk is het ongeveer ?
Alvast bedankt.
Gr,
Marco