Geplaatst: 15-09-2009 19:07
[137321]probleem is dat de motor afslaat als je hem uit laat rijden en af en toe onder het rijden
nogal lastig als je een rotonde moet nemen en je kan haast niet meer sturen en remmen.zo kan je een paar dagen probleemloos rijden en danslaat hij weer eens af.
Het motormanagement lampje gaat niet branden en als je hem uitleest geeft deze geen foutcodes aan. Het lijkt volgens mij brandstofproblemen maar als hij afslaat start deze weer direct .wie heeft dit probleem eerder aan de hand gehad.