Geplaatst: 14-09-2009 19:47
[137242]ik ben al enige tijd aan het zoeken maar de storing van een mooie commodore van 1977.
als de motor koud is gaat alles prima, gaat verhoogd stationair lopen, en na enkele minuten als de motor warm wordt goed stationair lopen.
maar als de motor 15 minuten heeft gelopen gaat de injectie heel erg verrijken.
er zit een drukregelaar vd brandstof aan het einde van de injectorrails wanneer je deze terugschroeft gaat de motor weer aardig goed lopen.
maar als de motor weer koud is moet de drukregelaar weer terug geschroeft worden anders krijgt hij te weinig bransdtof.
ik heb de injectoren er uitgehad om te kijken of deze eventueel lekken, de injector die bovenop zit is er ook uit geweest , lekt ook niet.
ik heb het idee dat de stuurkast niet lekker is.
er zit op het thermostaathuis een temperatuursensor die ik niet meer kan bestellen.
wie kan mij helpen groet zegert