Geplaatst: 09-07-2011 13:33
Collega's,
Ik heb hier een VW Golf TDI uit 1997 staan die een klant bij een executie veiling heeft gekocht. Wij hadden nieuwe sleutels voor hem besteld, echter de dealer kan deze niet inleren i.v.m. een fout in de IMMO.
Nu zit de startonderbreker op de dieselpomp aangesloten (zwart kastje met 6 zwarte draden) en aangezien het een oude auto is en de klant niet veel heeft te besteden, vroeg ik mij af of de startonderbreker is uit te schakelen.
Zo ja, kan iemand mij dit dan mailen op info@autototaalhouten.nl. Ik wil namelijk niet dat de eventuele methode hier op internet komt, aangezien men er dan ook misbruik van kan maken.
Als het niet mogelijk is, hoor ik dat ook graag.
Uitgelezen met
Bosch KTS en VAG com