3 reacties
Lid sinds: 26-11-2008
Bijdragen: 214
Geplaatst: 11-07-2011 9:46
we hebben hier een subaru forester op de brug staan
maar is er een foefje om de bougies te vervangen
het is namelijk wel heel erg krap 1 bobine gaat zelf niet langs het blok en chassis balk