Geplaatst: 08-09-2010 18:02
Hallo,
Ik heb vandaag een Mercedes 300 SE Automaat uit 1992 in mijn werkplaats gekregen die ernstig inhoud wanneer je het gaspedaal plotseling intrapt. Ik heb de brandstofdruk al gecontroleerd en die was goed. Mijn vraag is heeft iemand een klein vermoeden wat de oorzaak kan zijn en om zelf de storing te gaan oplossen zou ik willen vragen of iemand een schema van het motormanagment systeem in het bezit heeft van dit voertuig ik heb er namelijk bijna geen gegevens van.
Groeten Emiel
Gemeten
Brandstofdruk
Uitgelezen met
niks
Foutcodes
geen