Geplaatst: 18-09-2009 9:58
[137477]hallo ik heb hier een golf 5 2.0 TDI staan
de auto loopt perfect maar na een stuk rijden op de snelweg verlies ik het vermogen zelf op vol gas en als ik dan de sleutel omdraai en direct weer opnieuw start heeft die weer vermogen
kent iemand dit probleem ??
viendelijke groet
Gino Jansen