Geplaatst: 21-09-2009 14:23
[137663]goeiedag,
Er is een kar aangesloten geweest met kortsluiting in het linker knippelicht.
hierna zijn er diverse functies uitgevallen.
Binnenverlichting
mistlampen voor en achter
teller verlichting en toeren tellen en snelheidsmeter
alarmlichten en knipperlichten links en rechts
interval ruitenwisser voor en achter
achterruitverwarming.
en nog wat dingen...
dit komt overeen met de dingen die niet zouden werken bij een defecte multitimer...
deze is nu vervangen maar de problemen zijn nog steeds precies hetzelfde...
wat zou dit kunnen zijn???
MVrgr J