Geplaatst: 23-09-2009 0:18
[137785]Ik heb hier een renault 19 binnengekregen waarvan de bak stukgelopen is. Ik ben nu bezig met deze te vervangen. Tijdens het werk ben ik constant aan het twijfelen, wat is het makkelijkste, motor eruit met de bak of het subframe laten zakken.
Ik ben er ondertussen wel achter dat ik me flink verrekend heb in de benodigde tijd, maar voor ik morgenvroeg verder ga heb ik graag advies van iemand die het vaker gedaan heeft.
Het subframe zit aan alle kanten klem (voorbumper, stuurhuis met de bouten aan de verkeerde kant etc, maar ik vind het demonteren van de motor ook wel heel groots voor alleen het vervangen van de bak.
Dus mocht er iemand zijn die vaker aan deze auto gewerkt heeft (t is een cabrio, ik weet niet alsof het uitmaakt) en ervaring heeft, dan hoor ik het graag.
Groeten erik