Geplaatst: 24-09-2009 19:32
[137899]Trekhaak monteren met gasonderbouw, mij lijkt hier niet erg veel ruimte voor te zijn. betreft trekhaak merk bosal met afneembare kogel ben nog niet begonnen maar de vulslang op de gastank lijkt in de weg te zitten.
Heeft iemand hier ervaring mee?