Geplaatst: 24-09-2009 12:34
Bij het rijden is er geen motorvermogen,bij het uitlezen heb ik 3 foutcodes: P1120: gaskleppositie
: P1122: sensor 2 gaskleppositie
: P1550: elektr. gasklepsturing
Het gasklephuis heb ik al volledig gereinigd,en het probleem blijft.
de foutcodes heb ik al gewist,maar ze staan er direct terug in.
Heeft er iemand dit probleem al gehad,of weet er iemand hoe ik dit kan oplossen?
DIT PROBLEEM IS AL EEN KEER GEPLAATST EN DE OPLOSSING WAS HET VERVANGEN VAN DE STUURDOOS, MAAR ZOU GRAAG WILLEN WETEN WAT ZE VERSTAAN ONDER DE STUURDOOS
IK HOOR HEEL GRAAG.