10 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 29-09-2009 12:41
[138188]Ik heb een 106 1.1 van 1991 binnengekregen die via het contact niet wil aanslaan.Als ik de auto aansleep of remreiniger in luchtfilterhuis spuit start hij meteen zonder gekkigheid
wie kan me helpen...