Geplaatst: 10-09-2010 12:42
Hierbij hebben wij een fiat punto mk2
1.2 16v
Deze auto houd erg in , het lijkt wel of hij vermogen verlies heeft.
Bougie's en kabels zijn al vervangen
Alleen soms gaat ie in een keer wel . als ie dan gaat is het boven de 3000 toeren.
iemand raad.?