Geplaatst: 13-09-2010 22:24
Hallo,
Omdat ik er zelf niet meer uitkom probeer ik heb bij het merk van de buren. Sorry!!!!!!!!!
Het gaat om het volgende. We hebben een Nissan Qashqai staan met de 2.0 diesel motor van bouwjaar 2008. Deze motor zit bij jullie in de Trafic daarom heb ik die maar als model aangegeven. Ik weet het het word er niet makkelijker door maar ik probeer het gewoon.
De motor hikt tussen de 1800 en 2000 toeren. Ik heb helaas geen storingscodes en er vallen mij ook geen signalen op die opeens heel erg van waarde veranderen. Het lucht en brandstoffilter zijn vervangen en de egr klep die open bleef staan ook.
Je merkt het alleen als je als een hele natte krant rijd. Een beetje vlot rijden en je merkt er niets van.
Iemand een suggestie??
Bedankt alvast
Ton
Uitgelezen met
Consult3
Foutcodes
Geen