Geplaatst: 14-09-2010 15:19
1 of 2 keer per dag begint de auto heel erg te hikken en kun je nauwlijks meer gas geven en slaat dan vaak af.
Gemeten
Geen storingen in de geheugen van de inspuit computer, bobine kabels en bougies vervangen. (geen resultaat)
Lambdasonde uitgesloten, temperatuur meter motor uitgesloten.
Als het probleem zich voordoet en je doet de motor uit en weer aan, dan is het probleem er nog steeds. Maar als je de stekker van de inspuitrekeneenheid er af haalt en er weer op doet, kun je weer een halve dag probleemloos rijden. Tot het bovenstaande probleem weer ontstaat.
Inspuitrekeneenheid gewisseld met andere auto, geen resultaat. Stekker inspuiteenheid in orde. Voor mij een raadsel...