Geplaatst: 12-07-2011 10:05
h.h. monteurs
heb een mazda 323 fastbrake hier staan
inhouden bij 2000 rpm
op hoge toeren loopt goed ,stationair idem
uitgelezen bij mazda , geen foutcodes
bobines vervangen ,bougies vervangen
en t lijkt wel of t inhouden steeds erger wordt
iemand een idee ?