Geplaatst: 12-07-2011 10:07
Probleem met te hoge olie temperatuur boven de 140km en met een caravan trekken. Wij hebben inmiddels warmte wisselaar vernieuwd, koeler en thermostaat vernieuwd, motor van binnen gereinigd, nieuwe olie 5w40 met oliefilter, Water temperatuur blijft normaal ook bij hoge snelheid alleen olie temperatuur loopt na een aantal minuten naar rode vlak. Wie o wie heeft een oplossing?????????????// vr gr werner sloetjes